x
POPRAWNIE DODANO PRODUKT DO KOSZYKA
Masz 0 produktów Masz 1 produkt ( ) w koszyku.

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą w branżysprzedaży internetowej na rynku Polskim.
W związku z rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta


Szukamy osób, dzięki którym w szybszy sposób zrealizujemy swoje cele rozwojowe jak i pomożemy im zrealizować swoje.
Jesteśmy nastawienie na sukces – dlatego też takich osób szukamy.
Jeśli jesteś osobą która wie czego chce i chce się rozwijać zapraszamy.

Zakres podstawowych obowiązków:
- rozwój i podtrzymywanie relacji z nowymi i obecnymi klientami
- prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami
- obsługa telefoniczna i kontakt z klientami
- wystawianie faktur vat
- składanie zamówień i kontakt z hurtowniami
- pozyskiwanie nowych klientów
- stały monitoring rynku i współtworzenie strategii sprzedaży
- wyszukiwanie produktów
- przyjmowanie/ ewidencjonowanie / wykładanie towarów
- dbanie o czystość w sklepie
- zwiększenie zysków firmy

Wymagania:
- Dyspozycyjność PN-PT 8 godzin, ( preferujemy 4 dniowy tydzień pracy – pon – czw)
- Dokładność
- Łatwość zapamiętywania (tyczy się to głównie produktów),
- Biegła obsługa komputera i internetu,
- Pracowitość, odpowiedzialność, punktualność i uczciwość,
- Umiejętności organizowania własnej pracy,
- Umiejętność pracy pod presją
- Pozytywne nastawienie
- Nastawienie na odniesienie sukcesu

Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy w sklepie internetowym,
- obsługa systemu Presta Shop (możliwe szkolenie)
- obsługa Menagera Sprzedaży Allegro (możliwe szkolenie)
- umiejętności obsługi kasy fiskalnej (możliwe szkolenie)
- brak nałogów

Oferujemy:
- Pakiety bezpłatnych szkoleń wdrożeniowych przygotowujących do rozpoczęcia pracy
- Pakiety szkoleń rozwojowych (relacji z klientami, sprzedaży)
- stabilne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- Atrakcyjne wynagrodzenie i premię od włożonej pracy w wyniki firmy
- Pracę w młodym dynamicznym zespole,
- Miłą atmosferę
- niezbędne narzędzia pracy,
- Zniżki pracownicze na produkty dostępne w naszym sklepie



Przez pierwsze 3 miesiące umowa zlecenie – po tym okresie następuje weryfikacja umiejętności, znajomość produktów, osiągniętych wyników w pracy.

W zgłoszeniach prosimy powoływać się na numer ref.: BB/SKAWINA, umieszczając go w temacie e-mail.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na maila:  praca@bigbio.pl

Prosimy również o zawarcie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883 z póź. zm.)”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.